transparent
PACLÍK LOGO
trans
PACLÍK s.r.o.
VELKOOBCHOD ŽELEZÁŘSTVÍ a DROBNÉ STAVEBNÍ MECHANIZACE
DUBENEC 191, PSČ: 544 55. u Dvora Králové nad Labem
Telefon odbyt:  499 394 324 Telefon / fax: 499 694 430
E-mail: paclik@paclik.cz  Web site: www.paclik.cz

Transparent  Reklamace

Reklamace je možné uplatnit pouze na zboží v záruční době. Záruční doba a maximální doba, do které musí být reklamace vyřízena, se řídí platnými zákony. Prodávající přejímá záruku za jakost po dobu 24 měsíců ode dne přechodu vlastnického práva ke zboží na kupujícího, není-li v záručním prohlášení prodávajícího uvedena lhůta delší. Při prodeji organizacím s přiděleným IČ platí záruční lhůta 12 měsíců !!

Doba vyřízení reklamace zavisí na množství již vyřizovaných reklamací a je počítána ode dne přijetí reklamace do systému naší firmy. Na reklamované zboží musí být vystaven reklamační list, který musí obsahovat:

  • Název a adresa odběratele
  • Název a množství reklamovaného zboží
  • Číslo z nákupního dokladu dodavatele (VFA, Daň. doklad za hotové atd..)
  • Popis závady / poškození 

S reklamovaným zbožím musí být dodán doklad o prodeji a vyplněný záruční list (byl-li se zbožím dodán).

         On-line reklamačního formuláře zde
  • zde dostanete po vyplnění přidělené číslo, pod kterým bude vaše reklamace evidována
  • průběh reklamace lze sledovat podle přiděleného čísla reklamace 
Podrobný postup vyřizovaní reklamací dle značek: 

Lescha, Collomix, Master, Heron 

  • Výrobky opravujeme v našem nebo smluvním servisu (viz. sekce Servis). Reklamované zboží zašlete na vybraný servis s vyplněným reklamačním listem (dopravu do servisu si zajišťuje zákazník sám). Po přijetí reklamovaného zboží do opravy a zjištění závady se s Vámi spojí servisní technik, který Vám sdělí jestli se jedná o záruční či mimozáruční opravu. V případě záruční opravy Vám budou zpětně proplaceny náklady na dopravu do servisu. V případě mimozáruční opravy Vám technik sdělí cenu za opravu a teprve po jejím odsouhlasení bude provedena oprava stroje.
V žádné případě neopravujeme drobnou stavební mechanizaci u zákazníka či na stavbě !! 

DWT, RYOBI

  • Na tyto výrobky si vyžádejte štítek pro přepravní službu PPL, který nalepíte na reklamované zboží a po zavolání na tel.  844 775 775 si tento balík přepravní služba sama vyzvedne a dodá do smluvního servisu.
 
Případné dotazy a informace o způsobu vyřizování reklamací na jiné zboží či značky vám zodpoví naši obchodní zástupci nebo na našem servisním středisku.
 
 
 

 

 


Dne: 20.9.2017 5:43:35 : Stránka byla vytištěna z webu www.paclik.cz a je platná k uvedenému datumu. Aktuálně na webu.